me n myself....

Friday, December 30, 2011

hate dat!!!!


now i noe y it happen...
itu ke yg dinamakan kawan??????
@#$$%%^^&*
aku bukan memaki, tp aku ase cam nk menyumpah je....
aku wat baik kt kwn, tp kwn wat cmni kt aku....
ni ke nama nya KAWAN????
cari aku tuk kepentingan je......
sumpah,,,,
selama ni aku anggap kwn baik...
aku jaga tol2.....
aku backup bl wat slh....
tp sebab 1 kekurangan aku, da tutup sume kebaikan yg aku wat.....
aku xde KAWAN pun XKISAH la wei.....
kowg bkn nye tlg aku pun...
sekadar tuk kepentingan kowg sendiri je.....
dah, CUKUP..... sampai kt cni je kita jd kwn....
da ek...
Sem depan aku da mls nk lyn kowg.....
ni sem akhir aku dgn kowg...
sia2 je air mata aku kt kowg...
xbwk pape faedah pun....
go to hell la....
enuf......!!!!!!!!!!!!



No comments:

Post a Comment