me n myself....

Friday, October 9, 2009

C!NT@!!!

sekarang ni dlm blog sume org ckp sal cnta...
cinta...cinta...cinta..
ye la..
dh diorg bru rs ape api cinta 2 yg sebenar..


aku????
memg aku xnah bercinta..(ley cy ke)
tp aku fhm erti cinta lbh dr org bercinta (yg ni korg kna percya)
ntah la...
bercinta ini ade bek n ade buruk nya...
dlm cnta 2 ade mcm2 ase..
bukn mcm nk buat kuih ..
kna ckup adunan nya...
xleh lbh xley kurg..
tp dalm cinta nie dia len ckit...
coz kdg2 ade rs cnta yg terlebih..
n kdg2 ade rs cnta yg terkurg..
pyh 2...

cinta nie ibarat give n take...
kna ade persefahaman..
kejujuran..
kesetiaan..
syg menyayangi...
lau xde ramuan ni..
so cnta kite xde mkne...


mcm mne lau kite bkn 1st love bg seseorg 2???
korg rs bl kite mncul n bt everything kt dia cz nk buktikan kite tol2 ikhlas syg n cintakan dia...
nk bg kesempurnaan kt dia..
nk buat yg terbaik untuk dia..
korg rs kite mmpu x saingi kebaikan yg dl..
korg rs dia mmpu x lpekan yg dl..
ley x dia buang jauh2 kngn dgn yg dl..
lau x, adakah bermakna diorg msh sygkan yg dl..
mmpukah kite jd lbh baik dr yg dl?
dia nmpk x sume kebaikan 2?
pening kan??


aku sendiri pening..
tp aku ykin lau cnta kita ikhlas...
dlm sekelip mata pun kite mmpu bt dia lupekan yg dl..
kite mmpu jd lbh bek dr yg dl..
kite mgkin xmmpu nk bahagiakan dia sama mcm yg dl buat...
tp kita ade cara kite sendiri untuk bt org yg kita syg bhagia..
btol x?
kite mgkin xley jd mcm yg dl...
tp kite mmpu membuat sesuatu menjadi baru n lbh bermakna..


inilah yg dikatakna cinta sjati..
yg lahir dr hati...
untuk mncintai...
kekasih hati...





No comments:

Post a Comment