me n myself....

Sunday, October 18, 2009

SaLahKah AkU????

salahkah aku???
smpai sekarang blum dpt pape twran lg...
blum mmpu berdikari lg..
blum mmpu memberi ksngan...
blum mmpu memberi yg terbaik lg walaupun telah berusaha..

salahkah aku????
bla aku masih keseorangan...
masih blum ade yg bertakhta..
masih blum ade yg mmpu mencuri atiku...
masih blum bersedia menghadapi alam ini...

salahkah aku???
bla aku hnya mengeluarkan pendapat..
memberitahu pe yg aku rase...
menuturkan pe yg aku rskan tidak benar...
juga tidak adil bgku...
salahkah aku mencari kebahagiaan sendiri...

SALAHKAH AKU?????

6 comments:

  1. rilek ina
    there's nothing wrong for being single
    brani krn benar
    tkut sbb salah
    igt....setiap yg brlaku d hikmahnye

    ReplyDelete
  2. bersabar la..sesungguhnya seiap perkara telah di tentukan..kte hnya mmpu mrncg..setiap perancgn Allah adalah yg terbaik..

    ReplyDelete
  3. smthg b8er coming unxp8ed, babe... jz wait...

    ReplyDelete
  4. thanx friends...
    i'm stress when all people keep blaming me huhu

    ReplyDelete
  5. sabar oke..?? ade hikmah semua tu..one day.. u'll get all that...

    ;)

    ReplyDelete
  6. thanx teha huhu...
    i wish n i hope so...

    ReplyDelete