me n myself....

Thursday, April 16, 2009

AkhIRnY@.....





  • ni la penantian yg aku tunggu slame ni....
  • propa aku akhirnya berjaya jgk d hasilkan...
  • dgn kerjasama ahli kumpulan ku....
  • yg bekerja keras sampaikan nk tercabut usus perut...
  • nk terkojol urat saraf...
  • demi mempertahankan hasil peribadi agr tidak diciplak, eh salah, agr dapt di siapkan...
  • dengan berkat kesabaran yg memg ternyata kurang disebabkan kesunyian malam smpikan bunyi menguap pun blh di dengari...
  • dengan bantal dan katil menggamit....
  • buatkan aku semakin asyik...
  • namun ku tepis dugaan ini...
  • dengan satu tekad...
  • HIDUP PROPA...
  • eh salah.....
  • SIAPKAN PROPA...
  • dan akhirnya inilah hasilnya kwn2 ku sekalian....
  • propa yg dh sedia untuk di hantar...
  • aku berjaya...
  • kami berjaya...
alhamdulillah...




  • cantik x propa kami...



  • aku dan propa kesayangan....


sesi menyemak hasil kerje....

  • thanx 2 my teamwork...




No comments:

Post a Comment