me n myself....

Monday, April 6, 2009

TESLIAN

selama 3 tahun aku hidup dengan budak2 TESL
dan ia merupakan pengalaman paling bezzzz
aku jumpa byk ragam..
byk perangai..

ade yg mcm ni...
ade yg mcm 2....
tp pe yg aku tau, diorg memg sporting gler n aku bersyukur kerana dapat berjumpa dgn teslian ini
waduh2 kok bisa jumpa lg nggak kamu semua...

to dinie's group:
teha, ja n din
thanx coz selalu support aku x kira la dlm pe jua keadaan

to syaima's group:
korang memang sempoi la
slamber badak jer

to zue's group:
korang memg advanced la
always expert dlm sume hal n memg gler2 pnyer group

mimiey's group:
korang memg berani ar
korang nyer group memg perfect

wan's group:
korg ni sempoi sbnrnya
org yg rapat je tau korang cmne
n aku suke kwn dgn korg

ecah's group:
memg silent group tp aku x kisah cz korng jns yg xkco org huhu

liya's group:
memg bez..
duk kt aras 2 tp up to date
korang pny member dh perfect la
n dh ade mcm2 perangai dh
xkering gusi aku d buat nya
n korang memg memahami

n x ketinggalan kwan bek ke:
qid and fiq
thanx coz sgp sbr dgn aku dr sem 1 smpi 6 ye
moga2 korg bahagia

n for those yg aku x mention name 2 sowie bebanyak ye coz rs nya dh sebut sume mewakili group

time kaseh byk 4 everything n kalau ade salah silap 2 harap di maafkan...

korang memang bez ar....

CHERISHING THE MOMENTS TOGETHER....

HIDUP TESL....



6 comments:

  1. tetibe ina jadi emo
    sila bergembira dan joget joget ye...
    yah yah
    thanx jugak kat ina coz ade time din memerlukan.lalala

    ReplyDelete
  2. woit!!!mmg best gak..menlayan jiwa berfikir kenangan..
    hahahhaa..
    wah..thanx 4u 2 ina..
    ;D

    ReplyDelete
  3. Owh. aku boleyh menyamar jadi pompuan. bolehkah?

    ReplyDelete
  4. Bleh, bleh blah haha. Xpyh nyamar cz ko xkn d trima. Xpe, nti ak cter pasl guys lak. Terkomen lbh2 2 sowie la haha. Cian roy huhu.

    ReplyDelete
  5. erm..
    semua bergroup pe hal?
    erm,..pelik2...

    ReplyDelete
  6. To adeeq~
    Even ktorg ad grup msg2 tp ktorg ibrt 1fmly. Cubit paha kanan, paha kiri pn trasa. Grup bkn pghalng utk ktorg brkwn n jd 1team yg hbt..

    ReplyDelete