me n myself....

Tuesday, April 14, 2009

PENiNg! MeMeNiNgKaN! AmAT PuSiNg SkALi!

Aku pening..
Amat pening..
T'll pening..

Pening ini membuatkn aku gler..
Membuatkn aku pusing..
Smpikn xdpt nk knl mane periuk n mane kuali..

Aku musykil..
Amat musykil..
T'll musykil..

Knape..
Knape..
Aku ke yg brtnya knapa?

Argh, sudh ku kata aku pening..

Korg tau npe aku pening?
Tau x?

Sbb propa aku kna reject last minit.
Lusa dh nk kna submit..
Ari ni aku msh t'kumat kamit..

Argh..
Amat pning,
T'll pening..

Propa btol2 m'cbr kewarasan aku..
Tlg aku..
Bkn tlg doa msk wad gler..
Tp tlg doa aku dpt siapkn proPa yg membuatkn aku gler..

Kwn2, aku perlukn sokongan anda semua utk keluar dr kepeningan ini.. :-S

4 comments:

  1. coool down ina....
    klu pining2 nanti kerja tara bleh jalan...
    cobaan...
    wish u all da best!!

    ReplyDelete
  2. cool down ina...u can do it!
    all the best!!!

    ReplyDelete